• Ακόμη κι οι καταστροφές είναι θέμα Παιδείας…Έλλειψη Παιδείας

    «Ακόμη κι  οι καταστροφές είναι θέμα Παιδείας…Έλλειψη Παιδείας»

                                   Τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει στη ζωή μας και στα προβλήματά μας  εάν δεν αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης μας. Τόσο σαν απλοί πολίτες, όσο και σαν πολιτικοί.

                                  Τα δάση θα συνεχίσουν να καίγονται γιατί  κι ένα μέρος των επόμενων γενεών θα μεγαλώσει με τη νοοτροπία της καταπάτησης, με τη αναισθησία του «πετάω το τσιγάρο έξω από το παράθυρο», με την αδιαφορία του «το δικό μου σπίτι καίγεται;», με τον παραδειγματισμό της σημερινής καταστροφικής κρατικής αμέλειας, ανικανότητας κι αδιαφορίας, με τη γενική ανοχή του « ωχαδερφισμού» που μας χαρακτηρίζει και σταδιακά μας καταστρέφει.

                               Γι αυτό πριν ακόμη επιλέξει η Πολιτεία τρόπο να αναδασώσει, να φωτογραφίσει, να χαρακτηρίσει και να αποχαρακτηρίσει καμένες δασικές εκτάσεις,  θα ήταν πρέπον το Υπουργείο Παιδείας, να θεσμοθετήσει και να εφαρμόσει, ειδικά μαθήματα οικολογικής και όχι μόνο συνείδησης από την πρώτη κιόλας Δημοτικού.

                             Μαθήματα που θα δίνουν στα παιδιά μηνύματα, πως ακόμη κι ηίδια η ζωή έχει ημερομηνία λήξης. Ειδικά  τα σημερινά παιδιά που έχουν ελάχιστη επαφή με τη φύση, που αγνοούν βασικές αρχές του νόμου της Γαίας και πιο απλά το πως μεγαλώνει ένα λουλούδι, είναι βασική προϋπόθεση «καλλιέργειας» της ψυχής τους, κάτι στο οποίο η εκπαίδευση έχει δώσει ελάχιστη μέχρι στιγμής βαρύτητα.

                           Επιτακτική είναι πλέον η ανάγκη να κοινοποιούμε στα παιδιά τα προβλήματα του πλανήτη μέσω της μάθησης, αφού από αυτή τη μάθηση εξαρτάται ακόμη και το οξυγόνο που θα αναπνέουν…

                          Γι΄ αυτό πρέπει να γνωρίζουν τις συνέπειες  κάθε ανθρώπινου ατοπήματος και  κατά πόσο επιβαρύνει αυτό μεμονωμένα τη φύση. Πρέπει να μάθουν για την αλόγιστη χρήση του νερού, του ηλεκτρικού ρεύματος, τη χρησιμότητα της ανακύκλωσης, του περιορισμού των ρυπογόνων ουσιών και πολλά πολλά άλλα…

    Υ.Γ. ο Δημήτρης Λιντζέρης κατέθεσε στο Υπουργείο Παιδείας αντίστοιχη πρόταση.