Η εκπαιδευτική κοινότητα χρειάζεται κίνητρα για να ξεφύγει η Παιδεία από το τέλμα
ΟΝΟΜΑ-ΕΠΩΝΥΜΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΝΤΖΕΡΗΣ
ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β΄ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ: ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΘΕΜΑ: Η εκπαιδευτική κοινότητα χρειάζεται κίνητρα για να ξεφύγει η Παιδεία από το τέλμα
Κυρία Υπουργέ,
Τους τελευταίους μήνες έχουν συγκλονίσει το χώρο της Παιδείας πρωτόγνωρα γεγονότα για την ελληνική πραγματικότητα , που δημιουργούν μια αβεβαιότητα για το μέλλον των νέων μας , το οποίο με τις παρούσες συνθήκες διαγράφεται δυσοίωνο.
Μέσα σε αυτόν τον κυκεώνα των αρνητικών εξελίξεων που τα παιδιά μας βιώνουν μια συγκεχυμένη κατάσταση και σε επίπεδο σχολείου αλλά και σε επίπεδο κοινωνίας, η Πολιτεία και δη το Υπουργείο Παιδείας, θα όφειλαν να δημιουργήσουν κίνητρα, δυνατά να βγάλουν τα παιδιά από το τέλμα.
Κίνητρα τόσο για τα παιδιά, όσο και για τους εκπαιδευτικούς, που μπορούν από κοινού να κάνουν την υπέρβαση και να ξεφύγουν από τα τετριμμένα και τη μιζέρια της καθημερινότητας που ως γνωστόν κουράζει τους μαθητές σ΄ αυτήν την ηλικία της αναζήτησης.
Πόσο δε μάλλον θα έπρεπε να επιβραβεύονται οι αξιόλογες προσπάθειες τους.
Παράδειγμα προς μίμηση δημόσιου σχολείου για τη μαθητική κοινότητα στη Β΄ Πειραιά , το 1ο Γενικό Λύκειο Κερατσινίου, που χρήζει σεβασμού, αναγνώρισης και ευσήμων , αφού παιδιά και καθηγητές, εκτός όλων των άλλων δραστηριοτήτων τους, δούλεψαν και δημιούργησαν ένα σπάνιο βιβλίο με τίτλο «Προσεγγίσεις στους μεγάλους λογικούς μύθους», το οποίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται στις βιβλιοθήκες σημαντικών Πανεπιστημίων σ΄ όλο τον κόσμο.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Η κα. ΥΠΟΥΡΓΟΣ
- 1. Πως αξιοποιεί το Υπουργείο Παιδείας τέτοιου είδους δράσεις θεωρητικά και πρακτικά , που αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση για χιλιάδες άλλα σχολεία;
- 2. Έχει καταρτίσει το Υπουργείο Παιδείας προγράμματα και δράσεις, έτσι ώστε να αποκτήσει μια στενότερη επαφή και συνεργασία με τα σχολεία και να διακρίνει αποκλίσεις ή επιτεύγματα;
29-11-2006
Ο ΕΡΩΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΝΤΖΕΡΗΣ